FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Wyliczanie powrotu floty przeciwnika - jak to robi Walgamer
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum www.twierdzaogame.fora.pl Strona Główna » Sojusz / Pytania » Wyliczanie powrotu floty przeciwnika - jak to robi Walgamer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Walgamer




Dołączył: 26 Gru 2018
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Sob 0:12, 09 Lut 2019    Temat postu: Wyliczanie powrotu floty przeciwnika - jak to robi Walgamer

Używam programu trashsim. Skanuję miejsce powrotu floty. Najczęściej jest to moon, ale może też być planeta poza zasięgiem falangi. Czas gra rolę więc raport od razu wklejam. Jeśli po wczytaniu są techy bojowe - jest ok. Jeśli nie - trzeba przeskanować większą ilością sond. Po drugiej stronie wpisujemy flotę przeciwnika (trzeba ręcznie - niestety). Przepisujemy z raportu szpiegowskiego badania napędów (znów ręcznie). Na dole wpisujemy kordy celu, na które leci przeciwnik. Co prawda kordy formalnie są na odwrót, ale do obliczeń nie ma to najmniejszego znaczenia. Czas lotu w obydwu kierunkach jest jednakowy. Pozostaje jeszcze ustawić prędkość. Ja ustawiam 100%, bo tak robi większość. Kliknij "symuluj" i masz czas lotu. Teraz wystarczy to dodać do czasu ataku. Pomyłka przy wpisywaniu ilości statków nie jest grozna. Najważniejsze wpisać wszystkie typy. Symulator sam znajdzie najwolniejszy statek. Ale przy wpisywaniu badań napędów oraz kordów pomylić się nie wolno.
Można wpisać inne prędkości, jeśli mamy podejrzenia, że przeciwnik leci wolniej. Można wyliczyć kilka prędkości, podzielić flotę i zaatakować kilka razy.
Jeśli z symulacji na 100% wyjdzie Wam czas lotu krótszy od rzeczywistego, to wtedy oczywiste, że przeciwnik ustawił mniejszą prędkość. Na szczęście w ogame pod tym względem nie ma pełnej dowolności.
Trzeba też uważać, czy w ostatniej chwili przeciwnik nie zmienił czasu ataku np. poprzez opóznienie floty sondą.


Post został pochwalony 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
DudaKolno
Administrator



Dołączył: 19 Gru 2018
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Kolno

 Post Wysłany: Nie 23:10, 10 Lut 2019    Temat postu:

Bardzo dobry i przydatny poradnik Walgamer ! Dzięki wielkie

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.twierdzaogame.fora.pl Strona Główna » Sojusz / Pytania » Wyliczanie powrotu floty przeciwnika - jak to robi Walgamer
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group